    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadatek a niepodpisanie umowy
    Date: Wed, 12 Feb 2003 12:34:17 +0100

    "Diab" [....]

    > Jakie koszty? Czy jesli sprzedajacy zazyczylby sobie przed sprzedaza
    wynajac
    > rzeczoznawce ( nie wazne w jakim celu) to kupujacy musialby zaplacic za
    > usluge tegoz specjalisty? Nie rozumiem, chyba jestem tepy.
    > db

    Bo Pan od razu chcialby wszystko zrozumiec....

    Wyobrazmy sobie, ze sprzedajacy chcialby otrzymac (OTRZYMAC "do reki")
    100 000 koszty wszelkie u notariusza 5 000 a wycena 1000.

    No to mowi panu, ze on placi wszystko
    nalezy sie 106 000 PLN i pan kupuje... albo nie..

    a pan na to, ze pan zaplaci wsstko u otariusza...
    No to on na to, ze moze spuscic do 101 000
    i pan kupuje... albo nie..

    Pan, na to, ze mooze cos daloby sie utargowac...,
    a on na to, ze z sobie wiadomych potrzeb musi niec wycene
    ktora kosztuje 1000 PLN, now iec pan, ze zaplaci ten 1000
    a on na to ze w takim razie oze opuscic do 100 000
    i pan kupuje... albo nie..

    Oczywisce gos moze zmnieszyc swe oczekiwania ale JESLI juz dojdzie
    do podpisania umowy to oczekiwania goscia plus WSZYSTKIE oplaty
    sa rowne temu, co PAN zaplaci.

    Boguslaw