eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻądanie reklamacji › Re: Żądanie reklamacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news-out1.kab
    elfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!feeder.news-service.com
    !postnews.google.com!x12g2000yqx.googlegroups.com!not-for-mail
    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żądanie reklamacji
    Date: Tue, 6 Apr 2010 07:17:12 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 44
    Message-ID: <c...@x...googlegroups.com>
    References: <hpfd60$42t$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.205.138.165
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1270563432 12015 127.0.0.1 (6 Apr 2010 14:17:12 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Apr 2010 14:17:12 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: x12g2000yqx.googlegroups.com; posting-host=87.205.138.165;
    posting-account=e6c_4QoAAAB4Y8ORTO4auvTHkHART5Hv
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.80 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.5.22
    Version/10.51,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:634984
    [ ukryj nagłówki ]

    On 6 Kwi, 15:32, " " <m...@g...pl> wrote:
    > Witam.
    > Ostatnio sprzedałem na allegro sprzęt komputerowy jakim jest karta graficzna.
    > Po otrzymaniu go, klient napisał, że towar jest uszkodzony. Następnie po
    > jakimś czasie znów się odezwał, że był w jakimś serwisie i naprawił niby pewną
    > część, jednak tam mu powiedzieli, że głównej usterki naprawić się nie da. Ja
    > oczywiście towar przed wysyłką sprawdziłem i działał poprawnie.
    > Teraz klient żąda ode mnie zwrotu pieniędzy lub tej samej karty. Dodam, że
    > sprzęt był używany.
    > Co mówi o tym prawo. Czy klient ma prawo żądać reklamacji, po tym jak
    > naprawiał na własna rękę towar? dodam, że rachunek naprawy wyniósł 25 zł.
    > Naprawiono kołek mocujący, który ponoć był pęknięty na samym początku.
    >
    > Towar już został odesłany do mnie. Wraz z nim klient przysłał do mnie rachunki
    > z tego serwisu, w którym stwierdzono usterkę. Teraz klient na moją decyzję czy
    > przyjmuję reklamację. Szczerze mówiąc to nie chcę zwracać pieniędzy. Jestem
    > osoba prywatna. Sprzedaż bez żadnych rachunków, jedynym potwierdzeniem jest
    > aukcja allegro.
    >
    > PS: Najlepsze jest to, że sprawdziłem towar i on na pierwszy rzut oka działa.
    > Pracował jakąś godzinę i sie tylko zgrzał nieco.
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Sprzedaz jako firma czy osoba prywatna? Jesli to drugie to moze
    popularnie spadac na drzewo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1