    From: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Żądania Kazika Staszewskiego
    Date: Wed, 04 May 2011 07:20:19 +0200

    W dniu 04-05-2011 03:50, Dżejm pisze:
    > Witam,
    >
    > Zrobiło się wczoraj głośno o żądaniach Kazika skierowanych do autora
    > fanowskiej strony www (http://staszewski.art.pl/). W skrócie: Kazik
    > zażądał aby na stronie nie było reklam (google adsense) bo czasami
    > automatycznie wyskakują reklamy które mu się nie podobają. Kazik
    > reprezentowany jest oczywiście przez kancelarie prawniczą, więc pewnie
    > wiedzą co robią.
    > Ale ciekaw jestem, czy jakby autor strony www się nie wycofał, to
    > rzeczywiście mogło mu coś grozić ?
    > Na podstawie jakiego paragrafu ?
> [...]

    Nie znam tej strony i nie wiem co na niej jest, ale przychodzi mi do
    głowy takie rozwiązanie. Być może są na niej materiały nie do końca
    legalne, np. bootlegi. I Kazik na to przymyka oko. Może owe żądania
    sformułowane są na zasadzie, że Kazik przestanie przymykać oko na
    materiały zamieszczone na tej stronie, jeżeli oni nie spełnią jego
    żądań. Taka forma szantażu.

    --
    .B:artek.