  • Data: 2005-01-31 14:42:37
    Temat: Re: Zachowek, mieszkanie a jego wycena - pomocy.
    Od: "Andre NH" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uprawnienie do zachowku PRZESLUGUJE dzieciom.

    No o tym piszę (ja jestem wnukiem)

    > Wcale nie musza z niego korzystac - choc moga...

    Obieram najczarniejszy scenariusz.

    > Po drugie nie 50% mieszkania a 50 % tego, co mieliby
    > dostac gdyby nie bylo testamentu.

    Zaraz... 50% przysluguje zstępnym w chwili, gdy jest spadkobierca
    testamentowy. Czyz nie tak? Jesli nie ma spadkobiercy testamentowego to
    wtedy 100% przysluguje spadkobiercom ustawowym, czyli zstępnym.

    > A przeciez ty jestes SZTEPNY

    Nie jestem zstepny, tylko spadkobiercą testamentowym.

    --

    Andrzej Turek (Andre NH)
    a...@p...onet.pl