  • Data: 2003-04-16 20:10:44
    Temat: Re: Zachowek... jak ominac?
    Od: "Marek" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba było dzieci nie robić. Skoro sam nie potrafisz zadbać o ich
    > przyszłość, a należy to do twoich obowiązków to musi to zrobić państwo za
    > ciebie.
    > Jeszcze masz wydziedziczenie do dyspozycji
    > Prawo polega też na tym, że trzeba się do niego dostosować. inaczej byłaby
    > to wolnoamerykanka, a nie prawo.

    Glupie gadanie. Powiedzmy ze mam 2 dzieci. Na MOJ majatek ciezko pracowalem
    cale zycie i nikomu nic do tego! Nawet tym dzieciom... Jesli chodzi o
    zadbanie o ich przyszlosci to przeciez wystarczy ze je wyksztalcilem i
    zapewnilem mieszkanie... wiec mysle ze zapewnilem im przyszlosc.
    Na przyklad chce podarowac wieksza czesc majatku jednemu dziecku i to jest
    moj wybor bo to MOJ majatek... Dlaczego do cholery ma sie do tego wtracac
    Panstwo, swoje podatki juz dostalo i niech sie nie wtraca w dbanie o moje
    dzieci. To jest jakas paranoja. Powinienem moc zrobic co chce z majatkiem.
    Jak bede chcial przekazac w testamencie na bezdomne psy to wolno mi, jak
    bede chcial dac jednemu wiecej a drugiemu mniej to tez powinno tak byc. Wiec
    dlaczego ma sie do tego wtracac Panstwo.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek