  • 31. Data: 2005-07-24 20:09:45
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 24 Jul 2005 16:28:05 +0200, Artur Ch.
    <news:gms5flav69sb$.1oge5qf3o67qy.dlg@40tude.net> napisał(a):

    > http://www.tp.pl/dom/telefon_domowy/linia_telefonicz
    na/index.php

    Dzięki serdeczne :-)
    Dodałam sobie tą stronę do zakładek i w najbliższym czasie zastanowię się co
    do rozwiązania umowy.
    Jak widzę - promocja za 10 zł (założenie telefonu) trwa do 31 lipca. Nie
    wiadomo co będzie w sierpniu. Zobaczy się :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 32. Data: 2005-07-24 22:46:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PablO" <n...@p...nie?> napisał w wiadomości

    > Hm... ale skoro operator twierdzi, że daje je za darmo ;]

    Czy z faktu, ze podaryuję Ci mój samochód wynika, że jest on
    bezwartościowy?

    > Abonament rozumiem, ale zwróć uwagę, że koszt abonamentu różni się w
    > zależności od ilości tych "darmowcyh minut", co sugeruje że poza
    > abonamentem za "gotowość do świadczenia usługi" płacisz z góry za ileś
    > tam impulsów/sekund/smsów/whatever i o to mi właśnie chodzi (bo jak
    już
    > się dowiedziałem, sam abonament czy się stoi czy się leży, operatorowi
    > się należy :)).

    To już jest wolność zawierania umów cywilnoprawnych.

  • 33. Data: 2005-07-24 22:47:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:dbtnvf$hu8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > ale wegług jakiego? Wiesz dobrze, że ta sama usługa moze kosztować 1
    > grosz i 1 złotówkę.

    Wg tego, na który pytajacy podpisał umowę. Ale jak napisałem, to i tak
    dywagacje akademickie.

  • 34. Data: 2005-07-25 06:08:03
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    > Teraz sie na stacjonarny czeka pare dni. A ja mam za abo placone tpsie
    > dwie godziny rozmow (prawie) na komorke wiec nigdy nie zaloze sobie
    > stacjonarnego na obecnych warunkach.
    Jak na razie w książkach telefonicznych są umieszczane numery telefonów
    stacjonarnych, komórkowych - nie.
    Niektórym jednak jest to potrzebne ...
    WSm

  • 35. Data: 2005-07-25 20:49:28
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wsm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Jak na razie w książkach telefonicznych są umieszczane numery telefonów
    > stacjonarnych, komórkowych - nie.

    Jeżeli chodzi o Plusa, to jest "książka" dostępna on-line:
    http://was.plusgsm.pl/ktawww/KTAControllerServlet

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 36. Data: 2005-07-26 05:44:32
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wsm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżeli chodzi o Plusa, to jest "książka" dostępna on-line:
    > http://was.plusgsm.pl/ktawww/KTAControllerServlet
    Piszę o tradycyjnych książkach telefonicznych, drukowanych - w końcu jedynie
    my mamy dostęp do Internetu, a nie całe społeczeństwo - jesteśmy "marginesem
    społecznym", więc nasze możliwości nie przekładają się na pozostałych.
    WSm

  • 37. Data: 2005-07-27 13:47:48
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > A tak poważniej, gdyby zdarzyło się (ale pewnie się nie zdarzy), że
    > świadczenie typu "darmowe minuty" byłoby wycenione w cenniku czy
    > regulaminie promocji, wtedy masz pewne szanse. Nikłe, ale niezerowe.

    Ech ciężko się było dorwać do tego cennika (ta taryfa już nie istenieje ;]).
    Darmowe minuty nie są wycenione, ale przy rubryce abonament jest * i na
    dole:
    1. Obejmuje opłatę za możliwość realizowania połączeń
    radiotelefonicznych, pakiet bezpłatnych minut i SMS-ów oraz standardowy
    pakiet usług dodanych. Płatny z góry.

    Czyli poza samą "gotowością do świadczenia usługi" pobierają sobie z
    góry opłate na te darmowe minuty. Jest więc szansa na zmniejszenie
    należności o ich wysokość?
    (jakby przemnożyć te minuty - 30 - razy "Opłatę za minutę połączenia
    poprzekroczeniu pakietu bezpłatnych minut połączeń" - 1,35 - to wychodzi
    kwota niewiele wyższa od abonamentu ;])

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";