  • Data: 2003-04-02 09:19:47
    Temat: Re: Zabezpieczenie rodziny przed i po ślubie
    Od: "Tomasz Lewandowski" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    o przynależności przedmiotu majątkowego do majątku odrębnego w
    > świetle art.33 k.r.o odgrywa role
    > -czas i sposób nabycia przedmiotu
    > -jego przeznaczenie ,charakter

    > Sandra

    ahem, coś kiedy czytałem o czarnej magii i zrozumienie jej słów wydaje mi
    się w tym momencie prostrze ;)
    jeśli Mogłabyś mnie pokierować na jakieś źródła - linka w którym mógłbym
    odczytać ten "art.33 k.r.o", ewentualnie definicje "przedmiotu majątkowego "
    lub "majątku odrębnego " byłbym wdzięczny :)
    pozdrawiam
    TomaszL