    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS sprawdzi oświadczenia rodziców
    Date: Thu, 21 Jun 2012 16:59:10 +0200

    > No nie bardzo, bo to nie to samo.
    > IMO, prawie na pewno jest ustawa, która pozwala dofinansowywać
    > niektóre społecznie użyteczne cele.

    Pewnie, że nie, ale to Przemek zaproponował taki "dziki przykłąd" i to z
    nim polemizuję. Mam świadomość, że przykąłdc jest nieadekwatny do głownego
    przedmiotu dyskusji.

    > Jak nie "wszystkie" to po prostu nie ma przestępstwa.
    > Dobrze mi wychodzi?

    Doskonale. Już w piewrszym poście napsiałem, że ZUS może przesłać
    informacje ubezpeiczeniowe, ale Prokuraturze, JAK ujawni przestępstwo. Nie
    mam pomysłu na chwilę obecną na żadną kwalifikację praewną, ale nie
    wykluczam, że może się coś dać wymyślić.

    > Napisałem - coś, co stanowi wykroczenie (lub przestępstwo).
    > Przykładowo "10% taniej dla każdego, kto oświadczy że nie będzie
    > w najbliższych wyborach głosował na PO i PiS, kto skłamie
    > oddaje dwukrotność uzyskanego bonusa".
    >
    > Jako że wymóg narusza tajność wyborów, jest bezprawny, zaś
    > jego egzekucja bezskuteczna, przyznane 10% opusty są bonusem
    > oświadczających i nie ma jak ich odebrać.

    Tu sie z Tobą nie zgodzę. Warunkiem jest złożenie oświadczenia, ze nie będę
    głosował na PO i PiS, a nie sam sposób głosowania :-)