  • Data: 2012-06-16 17:32:48
    Temat: Re: ZUS sprawdzi oświadczenia rodziców
    Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-16 15:07, krys pisze:

    > Chyba usługi jednak. W dodatku płatnej. I zupełnie nie rozumiem, co ma ZUS
    > do przedszkola.

    Chodzi o to, że sfałszowano dokument i poświadczono nieprawdę w celu
    osiągnięcia korzyści (tutaj przyjęcie dziecka do przedszkola).
    Nie jest to być może przestępstwo czy nawet wykroczenie, ale przedszkole
    (zwłaszcza, że dotowane przez gminę) po sprawdzeniu stanu faktycznego
    może po prostu wycofać udzieloną wcześniej zgodę na przyjęcie dziecka.
    Nie wiem na ile zapisy o przyjmowaniu tylko dzieci rodziców pracujących
    to wymysły wewnętrzne przedszkoli a na ile z góry narzucony przez gminę
    warunek. Ale tak czy owak nie widzę żadnej nieprawidłowości w chęci
    zweryfikowania przez przedszkole stanu faktycznego.

    N.