eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZUS nie przekazuje składek na OFE - problem trochę inny niż tu już opisywane › Re: ZUS nie przekazuje składek na OFE - problem trochę inny niż tu już opisywane
    From: "pablio" <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS nie przekazuje składek na OFE - problem trochę inny niż tu już
    opisywane
    Date: Sat, 8 May 2004 22:24:27 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@83.238.41.66

    Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c7e2bh$7n9$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > od ok. 3-4 lat usiłuję podobną sprawę wyjaśnić z zusem
    > (nieprzekazywane składki, bo w systemie zus znalazł się mój
    > numer pesel z liczbą cyfr różną od założonej przez twórców pesel) ;
    > zawsze mam wrażenie, jakbym rozmawiał/korespondował
    > z rozlegulowanym automatem udzielającym losowych odpowiedzi;

    ludziki
    poznajcie swoje prawa
    zus działa jako organ administracji państwowej(publicznej)
    czyli stosuje kodeks postepowania administracyjengo
    zatem rozstrzyga sprawy indywidualne za pomocą decyzji
    ma taki obowiązek
    jeśli dajecie się zbywać jakąś mierną korespondencją to wasza brocha
    ja bym napisał prosto do dyrektora Oddziału ZUS
    treść : zwracam się z prośbą o rozstrzygnięcie ..... tu podajcie czego
    chcecie
    np: w sprawie nieopłaconych składek na OFE. Od zawsze wciągacie moją kasę i
    nie płacicie do mojego funduszu szubrawcy! w związku z tym żądam wydania
    wiążącego rozstrzygnięcia w tej sprawie o przyczynach takiego stanu rzeczy
    przez podanie zaległości jakie posiada ZUS wobec mojego funduszu z tytułu
    moich niepłaconych składek itd.
    jak zus cos odpisze dajecie to do sądu za pośrednictwem tego co to wam
    napisał