  • Data: 2003-12-12 15:26:41
    Temat: Re: ZUS i fikcyjne zatrudnienie
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    TomekS rzecze:
    > To akurat wiem... Sęk w tym, że kobieta nie ma prawa do zasiłku,
    > do urlopu maciezyńskiego i innych świadczeń.

    Oczywiście, że ma te wszystkie prawa.
    Tyle, że ZUS jej pewnie pieniędzy nie wypłaci. :(
    To żebyś wiedział i żeby nie bała się, że nie może iść do lekarza,
    czy też szpitala. Może iść, decyzja ZUSu jest nieprawomocna.

    > Zanim skończy się proces musi się jakoś utrzymywać, i to jest problem..

    No niestety rodzina musi jej pomóc. Jest wyrok SN lub NSA - nie
    pomnę - który wyraźnie mówi, że takie praktyki są sprzeczne z prawem,
    jest afera z tym związana, którą niby prowadzi Gazeta Wyborcza, niby
    ministerstwo miało interweniować.
    Niestety prawda jest taka, że te kobiety zostały same i jak nie
    poskutkuje odwołanie to czeka Was kilka lat procesów :(
    Najpierw o kasę z ZUSu, a potem o odszkodowanie i zadośćuczynienie od ZUSu.
    Ci złodzieje liczą na to, że ludziom się nie chce i nie dochodzą swego :(
    Szkoda, że konkretni urzędasy podpisujący się pod takimi bzdurami nie zostają
    rozstrzeliwani.

    pozdrawiam
    Arek

    --