    From: "pawel J" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS, OFE i takie tam - mam nadzieje ze nie NTG...
    Date: Thu, 10 Apr 2003 23:48:08 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pe18.tarnobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "Ja" <j...@p...NO_SPAM.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b743iu$4l5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał
    > [ ..ciach.. }
    Na wyjasnienie szanse masz ale raczej na przelanie kasy na razie nie licz.
    Twój zakład pracy prawdopodobnie popełnił błąd na dokumentach.
    A ZUS ostrożnie przelewa kasę z dokumentów korygowanych. A powód ich
    działania jest taki, że muszą kasę przelać z odsetkami, ale na wszelki
    wypadek nie przelewają, bo nie wiedzą czyja wina - czy ZUS czy płatnika.
    Jak już się dowiedzą i będą mogli ściągnąć ewentualne odsetki od płatnika to
    wtedy przeleją.
    To jest tłumaczenie jednego z oddziałów z początku roku 2002. Być może teraz
    coś się zmieniło

    > To zapewne efekt myslenia durnowatego programisty
    > od programu w ZUSie, ktory to "programista"
    > nie przewidzial, ze wielu ludzi zamiast
    Ale ów durnowaty programista napisał instrukcję jak należy wypełniać druki i
    jeżeli jest niezgodnie z instrukcją to wina jest z pewnością po stronie
    płatnika a nie programisty.

    > w rubrykach pisac "0" ( zero ) po prostu
    > nic nie pisze.
    A jak nic nie pisze to również pani w zus z nudów może sobie wpisać co się
    jej podoba i nikt jej nie udowodni, że to ona ale za to taka pani ma dużo
    frajdy :-)
    nie wiem ile rozumu ale to już inna sprawa

    > pozdrawiam :-)
    > JaDwiga
    pozdrawiam
    PawełJ