  • Data: 2002-06-04 07:34:39
    Temat: Re: ZAIKS a puszczanie radia w sklepie
    Od: "hocus" <n...@d...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak. ZAiKS zajmuje sie ochrona praw autorskich kompozytorow i autorow
    > tekstow, a "puszczanie radia" w sklepie jest publicznym odtwarzanie
    utworow
    > slowno-muzycznych w rozumieniu prawa autorskiego (ustawa z 4.02.1994 roku
    > pozn. zm.). Jesli jest to maly sklep oplaty nie powinny byc zbyt wysokie
    > (ok. 50 PLN/mies.). Ustawe znajdziesz na www.sejm.gov.pl natomiast same
    > stawki ustala Komisja Prawa Autorskiego przy Ministerstwie Kultury.

    Hmm, nie znam sie na tym zbytnio - ale obilo mi sie o uszy, ze to radio
    placi ZAIKS'owi i to calkiem sporo i jest to bodaj uzaleznione od zasiegu
    radia. Rozumialbym, gdyby sklep musial placic cos w przypadku gdyby puszczal
    muzyke z kompaktów, ale z radia, które juz raz haracz zaiksowi
    odprowadzilo?

    Pozdrawiam
    Hocus