  • Data: 2003-05-09 09:19:48
    Temat: Re: ZAIKS
    Od: "Piotr/inw" <i...@a...wytnij.alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z zaskoczenia raczej nie czyniłbym tradycji historycznej. Moim skromnym
    > zdaniem, to miejsce ustawienia radia ma akurat najmniejsze znaczenie dla
    > stwierdzenia obowiązku wniesienia opłaty. Na podobnej zasadzie
    postulowałbym
    > zwolnienie z opłat nadawców radiowych i telewizyjnych. W końcu oni
    puszczają
    > sobie te nagrania w niedostępnych dla publiczności studiach i nie ich
    wina,
    > że wskutek powszechnych praw fizyki słychać to, a czasami widać we
    > wszystkich domach w Polsce.

    Facet wyraźnie odpuścił właśnie z powodu tego, że radio gra dla personelu.
    Przy pierwszej wizycie właśnie coś o tym pobąkiwał. W każdym razie mam
    spokój:)

    > Na marginesie, co to za twór STOART?
    Stowarzyszenie działające jak ZAIKS. Nie jestem do końca pewnien, ale
    nagrywając płytę możesz podpisać umowę z dowolnym Stowarzyszenie, które
    będzie Cię reprezentować i sciągać dla Ciebie tantiemy. Ale mogę się mylić:)
    Mam akurat to szczęsice, że mają adres kwie ulice od sklepu:(

    --
    Piotr