    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wzialem z bankomatu czyjes pieniadze
    Date: Tue, 30 Nov 2010 08:42:58 -0600

    On 11/30/2010 8:39 AM, Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Ja się nie spotkałem jeszcze z takim. Zawsze jest odwrotnie. Bankomat
    > póki się nie wyjmie karty, to nie wypłaci pieniędzy. To jest sensowne,
    > bo ludzie jak już dostaną pieniądze, to nie patrzą na nic i biegną -
    > zapominając wziąć kartę. A jak nie dostaną pieniędzy to się interesują
    > sprawą.

    kiedys byla akcja przerabiania bankomatow, zeby najpierw zmusic ludzi do
    zabrania nagminnie zapominanych kart, a dopiero potem wydania gotówki.

    w nieprzerobionych bankomatach można właśnie spotkać wydanie gotówki
    najpierw, a czasami pytanie czy chce się jeszcze przeprowadzić inną
    transakcję. Jak sie kliknie nie, to dopiero wtedy oddaje kartę.