  • 1. Data: 2003-07-09 17:27:16
    Temat: Wyształcony?
    Od: "Grzesiek Bryś" <g...@x...wp.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów!
    Pytanie: kiedy według prawa dana osoba legitymuje się wykształceniem
    wyższym, potrzebnym do zdobycia np. wszelakich licencji itp?
    Czy licencjat wystarcza?
    Z góry dziekuje za odpowiedz!

  • 2. Data: 2003-07-09 17:28:14
    Temat: Re: Wyształcony?
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesiek Bryś" <g...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie: kiedy według prawa dana osoba legitymuje się wykształceniem
    > wyższym, potrzebnym do zdobycia np. wszelakich licencji itp?

    Licencjat to jest wyższe.!

  • 3. Data: 2003-07-10 05:15:15
    Od: "Witek" <w...@i...pl>

    > Licencjat to jest wyższe.!

    Hmmm.... To po co w takim razie męczyć się na studiach magisterskich? Wydaje
    mi się, że licencjat nie zawsze załatwia sprawę.
    pzdr

  • 4. Data: 2003-07-10 05:29:04
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Hmmm.... To po co w takim razie męczyć się na studiach magisterskich?

    bo np. na okreslonych stanowiskach pracodawca wymaga np. mgr, dr...
    pozdr
    ssj5

  • 5. Data: 2003-07-10 09:46:26
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Licencjat to jest wyższe.!

    A dokładniej rzecz ujmując wyższe zawodowe

  • 6. Data: 2003-07-10 10:42:28
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm.... To po co w takim razie męczyć się na studiach magisterskich?
    Wydaje
    > mi się, że licencjat nie zawsze załatwia sprawę.
    > pzdr
    Licencjat, to wg polskiego prawa jest wykształcenie wyższe. A że niektórzy
    pracodawcy żądają magisterki, studiów stacjonarnych, ukończenia konkretnej
    uczelni, czy doktoratu, to już inna para kaloszy.
    Jeżeli np. w rozporządzeniu zapisano, że do uzyskania jakiegoś zezwolenia
    niezbędne jest wykształcenie wyższe i nie zaznaczono, że magisterskie, to
    licencjat wystarcza.
    Pozdrawiam,
    MArta