    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wysyłanie mandatów
    Date: Tue, 22 Aug 2023 22:48:39 +0200

    W dniu 2023-08-22 o 18:34, To.Ja pisze:
    > cef w

    > Jak widać do korespondencji z ITD wystarcza, zwłaszcza, że:

    Nie bardzo rozumiem co chciałeś podkreślić tym cytatem,
    bo nie wynika z niego nic ponad to, co już tu ustaliliśmy:
    że Profil zaufany jest ułomny i nawet jeśli jest potwierdzony certyfikatem,
    to system weryfikujący widzi to jako profil a nie podpis.
    PS
    Większość rozwiązań informatycznych dla obywateli
    czy przedsiębiorców jest wadliwa. Dziś wypłynęły niedoróbki w IKP
    (dostęp do recept wszystkich po peselu).

    > [...]
    >
    > Co podlega recydywie...

    > Gdybym nie załapał, to bym nie odpisywał...

    > Proszę uprzejmie:
    > <https://www.facebook.com/KrzysztofSkibaFanPage/post
    s/3297830290274021/?paipv=0&eav=AfYBxkv3NjBcdo0GOkDR
    hsjm1lQ54dX0LL_S4CKvLK8DkG7pmquK6piGEblKRvlc2u8&_rdr

    > [1]

    Niewiele to wyjaśnia, ale rozumiem, że własnymi słowami jest za trudne.

    > Oj, tak trudno rozporządzenie odszukać i doczytać, że recydywa przy
    > przekroczeniu prędkości to od 31 km/h powyżej dozwolonej

    Tak trudno, bo nie chce mi się szukać rozporządzenia jak pewnie
    będę miał czyste konto za dwa lata i pojęcie recydywy zaintrygowało
    mnie tylko dlatego, że pojawiło się w opisie do mandatu.
    Całkowita suma moich przekroczeń ze wszystkich mandatów
    pewnie nie będzie większa niż 31.
    Ale dzięki wielkie, że chciało Ci się napisać.