  • Data: 2013-02-11 22:17:28
    Temat: Re: Wyrok sądu sprzed 7 lat, ubieganie się o zwrot długu.
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-09 03:08, Liwiusz pisze:

    > Zaliczka poniesiona przez wierzyciela jest ściągana od dłużnika
    > (skutecznie lub nie:)

    aha wiec mam tytul wykonawczy zgodnie z wyrokiem sadu na naleznosc
    glowna i odsetki i koszty postepowania sadowego i zastepstwo, to jak
    komornik wkroczy do akcji i w najlepszym przypadku odzyska co moje, to
    ponownie mam w sadzie dochodzic zwrotu od dluznika kosztow egzekucji
    komorniczej ?

    a ile wynosi taka zaliczka ?