  • 1. Data: 2006-01-24 19:04:26
    Temat: Wyrok nakazowy
    Od: "lukas3339" <l...@g...net.pl>

    Juz wczoraj pisalem o mojej sprawie ale teraz troszke inne zagadnienie.
    Mianowicie w sprawie mojej kolizji, sad orzekl w _postepowaniu nakazowym_
    wspolwine. Niestety do wyroku nie bylo uzasadnienia, a doczytalem ze zgodnie
    z art. 504 par. 2 wyrok nakazowy moze nie zawierac uzasadnienia. Mam prawo
    wniesc sprzeciw. Ale wlasciwie to przeciwko czemu mam wniesc sprzeciw i jak
    go uargumentowac jesli nie mam zadnego uzasadnienia wyroku. Mam podejrzenia
    ze zeznania jednego ze swiadkow nie zostaly uwzglednione. Moze mi ktos
    pomoc?
    lukas3339

  • 2. Data: 2006-01-24 20:02:36
    Temat: Re: Wyrok nakazowy
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    lukas3339 napisał(a):
> [...]
    > go uargumentowac jesli nie mam zadnego uzasadnienia wyroku. Mam podejrzenia
    > ze zeznania jednego ze swiadkow nie zostaly uwzglednione.

    Jeśli wniesiesz sprzeciw, to wyrok straci moc, a sprawa zostanie
    rozpoznana na rozprawie i zakończy się wyrokiem. Nie musisz uzasadniać
    sprzeciwu, wystarczy że napisze, że nie zgadzasz się z wyrokiem.

    KG

  • 3. Data: 2006-01-25 08:51:01
    Od: "Fil" <f...@b...pl>

    > Jeśli wniesiesz sprzeciw, to wyrok straci moc, a sprawa zostanie
    > rozpoznana na rozprawie i zakończy się wyrokiem. Nie musisz uzasadniać
    > sprzeciwu, wystarczy że napisze, że nie zgadzasz się z wyrokiem.

    Zgadza sie. Mozesz, jesli chcesz dodac sobie pewnosci dodac w tym pismie, ze
    nie wykorzystano calego materialu dowodowego albo ze zle go oceniono.

    Pozdr.,

    F.
    www.doradcyprawni.com
    www.doradcyprawni.org.pl