  • 1. Data: 2004-07-27 22:42:59
    Temat: Wyprowadziła się i żąda połowy
    Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl>

    Witam!Małżonka wyprowadziła się z naszego domu,zostawiając mnie z
    dorosłym/18 lat/ synem.Jesteśmy 20-letnim małżeństwem.Zona pracuje od 2
    lat.Sam zarabiałem na rodzinę.Wybudowałem dom,do którego się chętnie
    wprowadziła 5 lat temu.Zaniedbywała dom i rodzinę.Ateraz ma prawdopodobnie
    gacha,i śmieje mi się w twarz,że mogę sobie sprzedać swój ukochany domek bo
    jej należna jest połowa wartości całego majątku.Co zrobić!Proszę o poradę
    szanownych grupowiczów.Może znajdziecie jakiś atut na moją korzyść.P.S
    Wniosła pozew rozwodowy.
    --
    Pozdrawiam Jerzy_S

  • 2. Data: 2004-07-27 22:55:15
    Temat: Re: Wyprowadziła się i żąda połowy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 00:42:59 +0200, Jerzy_S naskrobał(a):

> [...]
    > jej należna jest połowa wartości całego majątku.Co zrobić!Proszę o poradę
    > szanownych grupowiczów.Może znajdziecie jakiś atut na moją korzyść.P.S

    a na kogo jest dom?

    > Wniosła pozew rozwodowy.

    proste - nie zgódz sie na rozwód i powiedz w sądzie że ją kochasz :D
    Dostać rozwód to nie takie proste w Polsce. A domu zmień zamki ;).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-07-28 00:54:17
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sebol" <"lobo_(usun_to) napisał(a):

    > proste - nie zgódz sie na rozwód i powiedz w sądzie że ją kochasz :D
    > Dostać rozwód to nie takie proste w Polsce. A domu zmień zamki ;).

    Rozwód orzeka się w ponad 95% przypadków, niezależnie od zgody czy braku zgody.
    Brak zgody to tylko utrudnienie i przedłużenie. I na dodtake czysta głupota.

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-07-28 08:33:39
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jerzy_S pisze:

> [...]
    > bo jej należna jest połowa wartości całego majątku.Co zrobić!Proszę o
    > poradę szanownych grupowiczów.Może znajdziecie jakiś atut na moją

    No coz... polowa sie jej nalezy.. majatku WSPOLNEGO..

    A co robic ?

    Mysle ze na razie nic...
    niech ona sie martwi...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-07-28 08:36:41
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał:

    >a na kogo jest dom?
    A jakie to ma znaczenie ?

    >A domu zmień zamki ;).
    W celu ?

    Artur Golański

  • 6. Data: 2004-07-28 08:42:20
    Temat: Re: Wyprowadziła się i żšda połowy
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Artur Golanski pisze:

    > A jakie to ma znaczenie ?

    Pewnie chodzilo o to CZYJ jest dom..

    Nieruchomosci nie wchodza tak "same z siebie"
    do wsponego majatku"

    > W celu ?

    Zeby osoba ktora nie mieszka niekrecila siepo domu..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-28 10:46:48
    Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl>

    Dom wybudowany w trakcie małżeństwa/wspólnota ustawowa/

    --
    Pozdrawiam Jerzy_S

  • 8. Data: 2004-07-28 11:10:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 02:54:17 +0200, Johnson naskrobał(a):

    > Rozwód orzeka się w ponad 95% przypadków, niezależnie od zgody czy braku zgody.
    > Brak zgody to tylko utrudnienie i przedłużenie. I na dodtake czysta głupota.

    to tylko twoja wersja - moi znajomi juz 2 rok próbują ( bez orzekania o
    winie !!!!) w końcu sędzina po rozprawie powiedziała "ze i tak wam nie dam
    rozwodu tak szybko " :D Miałem niezły ubaw.

  • 9. Data: 2004-07-28 12:13:55
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Jerzy_S pisze:

    > Dom wybudowany w trakcie małżeństwa/wspólnota ustawowa/
    >
    > --
    > Pozdrawiam Jerzy_S

    wybudowanie domu w trakcie malzenstwa niejest wystarczajaca przeslanka
    do tego, by byl majatkiem wspolnym..
    Dom jest tego, czyja jest ZIEMIA..

    jesli ziema jest wylaczna wlasnoscia malzonki ... to masz problem...

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-07-28 12:24:16
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

> [...]

    > winie !!!!) w końcu sędzina po rozprawie powiedziała "ze i tak wam nie dam
    > rozwodu tak szybko " :D Miałem niezły ubaw.

    Mają statystycznego pecha. Ja kiedyś czytałem statystyki sądowe w tym zakresie.
    Tylko około 5% powództw o rozwód kończy się oddaleniem powództwa.

    --
    JOHNSON :)