    From: "e-droch" <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie zmieniające
    Date: Tue, 19 Aug 2008 23:52:50 +0200
    Sender: k...@n...onet.pl

    > W wiadomości news:0384.000005ad.48ab37ee@newsgate.onet.pl e-droch

    > Niekoniecznie. Art. 37 KP.

    Jasne, mam 3 miesięczne wypowiedzenie.

    > Nie ma czagoś takiego jak skuteczne zapoznanie się.
    > Przełożony może sobie sapać aż do apopleksji, to dla ciebie nie ma
    > znaczenia.
    > Ty masz kupę czasu na decyzję, konsultację z prawnikiem itp.

    No niby tak, ale z drugiej strony nie dostałem pisma do ręki bo gdy go nie
    podpisałem, pracodawca je zatrzymał, tak po prostu. Taki mam zwyczaj, żeby nic
    nie podpisywać, gdy nie wiem, jakie to przyniesie skutki prawne - teraz już
    wiem, że nic by się od razu nie stało. Chętnie bym wziął te pismo, poczytał w
    domu, skonsultował z prawnikiem, ale chwilowo nie mam czego... Zapewne
    pracodawca wyśle mi go na adres zamiekszania, ale co wtedy z 7-dniowym okresem
    odwołania do Sądu Pracy? Liczy się od dnia poinformowaniu o wypowiedzeniu
    zmieniającym, czy od doręczenia?
    Sorry, że tyle pytam, ale nie wiem :)

    > To co innego (art. 42 §4). Jest tu jednak spore pole do manipulacji.

    Tak, ale jeśli pracodawca nie może wykręcić się od płacenia za noclegi, dojazdy
    i diety, to ja nie mam nic przeciwko...

    Pozdr.!
    e-droch