eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie, kiedy pracodawca nie chce porozumienia stron › Re: Wypowiedzenie, kiedy pracodawca nie chce porozumienia stron
    From: tan <t...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie, kiedy pracodawca nie chce porozumienia stron
    Date: Wed, 28 Aug 2002 11:32:12 +0200

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Mam problem. Chce zwolnić sie z pracy rozwiązując umowę za porozumieniem stron.
    > Chcialbym znmienić prace od 1 wrzesnia, ale mój okres wypowidzienia opiewa na 1
    > miesiac. Złożyłem wypowiedzenie, ale moja szefowa nie chcę zgodzić sie, żebym
    > opuścił mój zakład za dwa tygodnie - a chce by to było dopiero przed końcem
    > wrzesnia( nie godzi sie na porozumienie stron, po prostu). Jesli nie uda mi sie
    > do tego czasu zwolnić moge stracic nową pracę, która rusza od 1 wrzesnia. Czy
    > istnieją jakies inne prawne sposoby na rozwiązanie takiej sytuacji? bardzo
    > prosże o poradę. dzięki

    Witam,
    Odpisuje tez na priv'a bo ten post jest juz troche "wiekowy",
    wiec mozesz do niego nie wrocic na grupie.
    Jest cos, o zym musisz pamietac: Twoj pracodawca MA OBOWIAZEK
    rozliczyc sie z Toba z urlopu.
    Jesli masz troche urlopu (moze tez zaleglego) to mozesz go
    wykorzystac we wrzesniu (choc przez czesc wrzesnia).
    Bedac na urlopie w starej firmie mozesz podjac prace w nowej.

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl