eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie, kiedy pracodawca nie chce porozumienia stron › Re: Wypowiedzenie, kiedy pracodawca nie chce porozumienia stron
    From: "edward" <u...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie, kiedy pracodawca nie chce porozumienia stron
    Date: Tue, 20 Aug 2002 18:33:02 +0200

    > wymyśliła jakąś historyjkę chyba,że wcześniej zainteresowana zwierzyła sie
    > ze swoich planów...porzucenie pracy nie jest dobrym pomysłem...

    Szefowej powiedz tak:" że przecie z niewolnika nie ma pracownika" teraz
    podejmuje się decyzję na już przecież pracownik który ma się zwolnić może
    przez okres wypowiedzenia więcej zaszkodzić firmie niż przysporzyć jej
    dochodów tak więc ja rozwiązując z pracownikiem umowę o prac zwalniam
    pracownika z obowiązku świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia
    powodzenia
    eu