    From: "DarkDaro" <d...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek rowerowy i co dalej?
    Date: Mon, 1 Aug 2005 15:29:13 +0200

    > Upewniła się. Pieszego obok nie było a rowerrzysty nie miało prawa na
    > chodniku być.

    hehe - mnie kiedys taksówkarz ustapił ( co sie nigdy nie zdarza) i skręciłem
    w lewo przed nim. Taksówkarz stał w miejscu a za nim pędził z kosmiczną
    szybkościa maluch. Zczaił, że nie da rady wychamować, wyprzedził taksówkę z
    prawej strony na jednopasmowej drodze i przyp...ł w mojego nowiusieńkiego
    Escorta. Wezwałem policje i chciałem jeszcze karetke bo facet niby był w
    pasach ale szybke przednią wybił głowa. Policja przyjechała i powiedziała,
    że w wyniku wjechania na przeciwległy pas ruchu spowodowałem wypadek.
    Manewry gościa z malucha to tylko wykroczenia. pomogłem mu ściągnąć tego
    malucha bo był zgięty nawet na dachu i dostałem 400zł mandatu.
    Malucha nie miało tam prawa być a był i ja dostałem mandat....

    PZDR
    Mroczny Daro