    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypadek autobusu z dziećmi w Świdnicy
    Date: Sun, 5 Apr 2009 15:42:40 +0200
    <gqra99$5b9$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqser5$97a$2@news.interia.pl>
    <gqteor$9ol$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gqtt83$71d$1@news.interia.pl>
    <gr5ikf$uco$1@news.interia.pl> <gr5mlh$oi3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gr5q9h$on7$1@news.task.gda.pl>
    <n...@h...anfi.chickenkiller.com>
    <gr6rl1$g3i$1@news.task.gda.pl> <gr7kvo$7de$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gr7mio$od6$1@news.task.gda.pl> <gr829k$q4k$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gr893c$gqm$1@news.task.gda.pl> <gr8kue$gso$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gr9h1c$biq$1@news.task.gda.pl> <gr9phk$2f6$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gr9ttr$4uo$1@news.task.gda.pl>

    news:gr9ttr$4uo$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > powiem tak, niewierze, ze zawodowy kierowca ktory ma 40 lat za kolkiem,
    > wiedzac ze jest niski wiadukt, a on jedzie wysokim pojazdem, niezauwaza znaku
    > o wysokosci wiaduktu, wierzac jednoczesnie zapewnieniom laika ze sie zmiesci
    >
    > jesli tego znaku niezauwazyl, tym bardziej powinien oddac prawo jazdy i
    > grzecznie poddac sie zasluzonej karze
    >
    > niezaleznie od tego jaka byla sytuacja, nigdy wiecj nie powinien prowadzic,
    > nawet osobowki bo jest na to za glupi

    Przecież tam nie ma żadnego znaku przed pierwszym wiaduktem, a jest tylko
    niewiele wyższy (zobacz mój film). Jeśli jadąc z Bystrzycy Dolnej do Świdnicy do
    pierwszego wiaduktu starannie się koncentrował i stwierdził, że nbie ma tam
    ograniczenia wysokości i się zmieścił, to to mogło wpłynąć na to, że dalej,
    zanim jeszcze było wiadć drugi wiadukt, zawiódł jakim ś cudem ze swoją
    starannością. Nie wiadomo, dlaczego ten jeden jedyny znak o zakazie poruszania
    sę samochodem o wysokości 2,9 metra przeoczył. Człowiek jest tylko
    człowiekiem... Ja nie sądzę, że on by teraz chciał jeszcze jeździć autobusami.
    Wychodzi na to, że kierowcom prędzej należy się wcześniejsza emerytura jak
    policji czy wojskowym.

    boukun