    From: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Date: Sun, 6 Mar 2005 04:37:18 +0100

    [...]
    > No ja najchetniej placilbym normalnie co miesiac :) To nie ja postawilem
    > warunki lecz wynajmujacy, wiec nierozumiem dlaczego niektorzy posadzaja
    mnie
    > o jakies kombinowanie :)

    bo to ty przedstawiles w zlym swietle wlasciciela a twoje pytanie,
    przynajmiej dla mnie, zabrzmialo jak "jak znalezc haka na wlasciciela"

    nie pasuje ci szukaj dalej! i nie miej pretensji w tym przypadku!

    czekaj wymyslmy jakas dziwaczna sytuacje:
    zalozmy ze masz samochod i chcesz go darowac
    oglaszasz w gazecie ze jak ktos przebiegnie nago przez miasto to dostanie
    twoj samochod
    w nagrode

    ktos powie absurd, ktos moze sie zgodzi ale na pewno nikt nie bedzie mial
    prawa zabronic ci tak wlasnie postapic - twoje to robisz z tym co chcesz -
    kapujesz?
    dlaczego w przypadku mieszkania myslisz inaczej?!

    [....]

    > hehe, przykre to jest ale niestety w wiekszosci wypadkow tak to wlasnie
    > wyglada, i wynajmujacy nie chce slyszec nawet o umowie wynajmu, a jak ktos
    > za bardzo nalega to po prostu mowi mu sie zeby poszukals sobie jednak
    innego
    > mieszkania

    z czegos to wynika - przeciez zawsze jak ludzie postepuja dziwnie to z
    czegos to wynika
    normalnue piwinnismy kazdy kochac kazdego i zyc w zgodzie ... itd

    a czytales ustawe o ochronie lokatora?
    widac nie - jak przeczytasz obiektywnie to zrozumiesz!
    TB