  • Data: 2002-02-02 22:35:33
    Temat: Re: Wynajem mieszkania.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Feb 2002, Paweł wrote:

    >+ Witam
    >+ - umowa użyczenia (pieniądze pod stołem)
    >+ - umowa najmu ale z góry podpisanym wypowiedzeniem dokonanym przez najemcę
    >+ bez daty (jego ograniczenia nie dotyczą)

    ?? AFAIK nie ma tak dobrze: w jakimś stopniu przepis
    go w szczególnym przypadku mógłby dotknąć (nie potrzbuje
    mieszkania a płacić musi, o ile wynajmujący go "wpuści").
    [...BTW: nie dałoby się odpowiadać *pod* ?...]
    >+ > Ale ja powaznie pytam.
    >+ > Czy nie ma jakiegos normalnego sposobu na ominiecie tych przepisow?
    >+ > Na przyklad spisanie umowy o 'platnej opiece nad mieszkaniem' ?
    >+ > Tyle ze to osoba opiekujaca sie bedzie placila za mozliwosc opieki ;-)

    -:)
    Zdaje się że jeszcze można wynając 99,5% mieszkania :], bo
    Ustawa nie dotyczy wynajmu pomieszczeń. Czyli wynajmujesz:
    - kuchnię
    - przedpokój "w trybie dzielonym"
    - duży pokój
    - poł małego pokoju
    .... a pół małego sobie zostawiasz :)
    Inna sprawa że mogłoby np. zdarzyć się że nie korzystałeś i będzie
    problem.
    Myślę że koledzy podali lepsze pomysły !

    Pozdrowienia, Gotfryd