  • Data: 2006-08-28 19:24:08
    Temat: Re: Wynagrodznie minimalne
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szperacz napisał(a):

    > etat to co innego, ważna jest kwota.
    > Kiedyś mi to wyjasniali w Zusie ale to było danow więc pytam ile jest teraz

    wiem,
    ale jak napiszę minimalna pensja, to następnie pytanie będzie brzmiało:
    czy może być 89,91 zł, jako minimalna pensja za 1/10 etatu.

    Więc piszę, że to ma być kwota w wysokości minimalnego wynagrodzenia
    przewidzianego za pełny etat. Nie napisałem że musisz być zatrudniony na
    pełny etat.

    > skąd ta pewność ?

    bo jestem pewien, że powyższe zdanie jest prawdziwe, zaś minimalne
    wynagrodzenie na pewno nie wynosi ponad 1500 zł ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911