    From: "Jaro" <jarecky(at)mailujnakablowkeaster>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Date: Sun, 2 Nov 2008 16:14:23 +0100

    >Nie. Najem jest dwustronnym oświadczeniem woli (w jednym konkretnym
    >przypadku - nie tutaj - domniemanym z jednej strony) i nie może być ot
    >tak uznany za istniejący przy oczywistej niezgodzie na zamieszkiwanie
    >z jednej strony.

    Czyli mam teraz rozumiec ze w moim przypadku zamiszkujacy A nie ma zadnych
    podstaw zeby nie wyniesc sie z mieszkania po tym jak wlasciciel B mu
    przekaze na pismie ze ma to zrobic np w ciagu tygodnia? Wszystko to dlatego
    ze nie ma umowy najmu tylko slowne uzyczenie? Jesli A sie nie wyniesie w
    ciagu tych przykladowych 2 tyg. to B bedzie mogl go naliczac?

    A co jesli A nie jest pewien czy nie ma jakis praw do lokalu (lokal byl
    spoldzielczy w ktorym mieszkal A i B po czym lokal byl do wykupienia i B
    wykupil go bez pytania A), bo moze jest jakas szansa na pobicie sie w sadzie
    o podzial wlasnosci czy cos takiego?

    Bo w chwili obecnej nie wiem czy A ma sie wyprowadzic i zaniechac
    czegokolwiek czy mieszkac i czekac na wyrok co do wlasnosci tak jak ktos na
    poczatku watku pisal?

    A co bedzie jesli A sie wyprowadzi do wynajetego mieszkania ale sie nie
    wymelduje z tego ktorego wlascicielm jest B poniewaz nie zamelduje sie
    przeciez do wynajmowanego mieszkania a gdzies zameldowany byc musi?

    Pozdr
    Jaro