    From: "Aneta" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie dziecka bez zgody rodzica(nowe)
    Date: Sat, 22 Dec 2007 08:59:20 +0100

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:4391ee27$1@news.home.net.pl...

    My przed urodzeniem córeczki się dowiedzieliśmy w urzędzie, ze dziecko jest
    automatycznie meldowane w miejscu zameldowania matki, jeśli chcemy gdzie
    indziej zameldować to matka musi zmienić miejsce zameldowania, nie mam
    pojęcia jaka jest podstawa prawna takiego postępowania i czy w ogóle jakaś
    jest, ale wygląda na to, że takie postępowanie jest powszechne.