    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymarzony Portal Prawniczy - jakie funkcje?
    Date: Thu, 9 Jun 2005 03:19:22 +0200

    Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
    wiadomości news:d8835c$s77$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Przejrzałem wątek i te krótkie informacje o adminach. Faktycznie, jeśli
    to prawda, co tam piszą, to dość oryginalne podejście. Nie chciało mi
    się zagłębiać w ideę tego forum, ale jak rozumiem moderatorzy mają
    oceniać, czy posty użytkowników są na poziomie. Czyli jak napisze tam
    prawnik praktyk, to poligraf go będzie weryfikował? Znam przykład, gdzie
    drogą pewnego dziwnego zarządzenia weterynarz weryfikuje zasadność
    zwolnień lekarskich wydawanych ludziom przez lekarzy. I żeby nie było,
    to chodzi o dość poważną skądinąd publiczną instytucję. To mniej więcej
    coś podobnego wychodzi.

    Zresztą zawsze mnie dziwiło to powoływanie różnych dziwnych forum o
    prawie poza tą grupą. Jaki to ma sens? Od czasu do czasu jak czegoś
    szukam, to mnie google wrzucają w takie miejsca. I tak patrzę i się
    dziwię. Na tym forum jednak kilku prawników siedzi. Jak nawet ktoś
    walnie gafę - bo nikt nie jest nieomylny - to istnieje spora szansa, że
    ktoś to w miarę szybko sprostuje. A tam. Ograniczona liczba osób, co do
    których można powątpiewać, czy mają jakiekolwiek pojęcie o zagadnieniu.
    W google w zasadzie nic nie znajdziesz. Nie to, bym to forum uważał za
    jedyne prawowite, ale tworzenie innych uważam po prostu za zbędne i
    tyle. Poza tym z reguły na takich dziwnych listach dyskusyjnych
    wcześniej czy później tworzą się towarzystwa wzajemnej adoracji, które
    mają zawsze rację, jak Papież, gdy się w sprawach wiary wypowiada.