    From: "gieroj44" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wylaczny przedstawiciel a wolny rynek...
    Date: Wed, 22 Feb 2006 17:03:24 +0100

    > prosi abym sobie odpuscil... w przeciwnym razie ma zamiar wszac
    > postepowanie.
    >
    > Jeżeli kupując nie zobowiązałeś się do jakiś ograniczeń terenowych to ten
    > "wyłączny" dystrybutor może jedynie prosić swojego dostawcę (producenta),
    > aby
    > ten nie sprzedawał nikomu innemu.
    > Może też ciebie prosić, abyś mu sprzedawał całe dostawy w uzgodnionej cen

    A na czym moglo by polegac moje zobowiazanie do ograniczen terenowych....
    czy musialaby byc to jakas umowa pisemna? Czy musialbym sie podpisac
    wlasnorecznie pod takim ograniczeniem? Czy takie ograniczenia moga byc dla
    mnie wiazace nawet jesli wynikaja tylko z jakis ustalen producenta sprzetu
    (przeciez nie bede sie wglebial w jakies ustalnia czy polityke firmy
    produkujacej)?
    Chodzi mi o to ze jesli mam lagalna fakture na zakupiony sprzet to czy
    ktokolwiek moze mi zabronic sprzedazy tego dalej??