eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWylaczenie 10 dni na zwrot towaru › Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gigane
    ws.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 29 Oct 2010 13:43:19 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wylaczenie 10 dni na zwrot towaru
    References: <s...@g...mierzwiak.com>
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <4ccab359$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.186.143.213
    X-Trace: 1288352601 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27033 79.186.143.213:9114
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:657445
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29-10-2010 13:19, januszek pisze:
    > Jak zgodnie z prawem można wyłączyć 10-dniowy termin zwrotu towaru
    > kupionego np w sklepie Internetowym? Nie jestem sprzedawcą ale od tej
    > strony łatwiej podejść do problemu: hipotetycznie więc sprzedaję towar w
    > sklepie Internetowym. Z pewnych powodów nie jestem w stanie
    > zagwarantować Klientom możliwości jego zwrotu bez podania przyczyny w
    > ciągu 10 dni.
    > Robię więc tak:

    Jak czegoś nie potrafisz robić, to może zajmij się czymś innym?

    >
    > 1) w ofercie wpisuję, że cena obsługi logistycznej i dostawy wynosi 500
    > zł. Jednocześnie Klient otrzymuje rabat w wysokości 95%. Jeżeli Klient
    > zwróci towar w ciągu 10 dni to automatycznie rabat zostanie anulowany i
    > co za tym idzie kwota zwrotu za towar zostanie pomniejszona o te 500 zł.
    >
    > lub,
    >
    > 2) do ceny doliczę 500 zł, jednocześnie zaproponuję Klientowi akcję
    > promocyjną polegającą na tym, że po 14 dniach zwrócę mu 500 zł jako
    > bonus za zakup sprzętu u mnie.
    >
    > Czy takie podejścia do sprawy są ok?

    I właśnie dla ochrony przed takimi spryciarzami mamy przepisy o
    sprzedaży konsumenckiej.

    Myślisz, że jesteś z takim pomysłem pierwszy?


    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1