    From: dominolog <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykup mieszkania komunalnego - formalnosci
    Date: Tue, 19 Aug 2008 13:25:47 -0700 (PDT)

    On 19 Sie, 18:27, Mecenas <m...@o...pl> wrote:

    > Najpierw porozmawiaj w tej sprawie z właścicielem mieszkania.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał

    Dziekuje za rade, ale jak juz napisalem, wlasciciel tego mieszkania
    mnie zwodzi. Obiecuje zalatwic sprawe, dzwonie do niego co tydzien juz
    od 4 miesiecy, za kazdym razem powtarza to samo i nic sie nie dzieje.
    Nie bede go przeciez straszyl i grozil, wyczerpaly mi sie mozliwosc -
    ilez mozna go podchodzic i prosic.