    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyjące/szczekające/ujadające psy
    Date: Thu, 09 Dec 2004 10:16:46 +0100
    <cof3hc$6n0$1@helios.domdata.com> <1...@e...com>
    <cojt7p$sv8$1@helios.domdata.com> <cok8ja$dqe$1@inews.gazeta.pl>
    <cokpvn$e22$1@inews.gazeta.pl> <comgp9$ub$1@helios.domdata.com>
    <zSzrd.60173$ha.47470@news.chello.at> <comsvc$g5m$2@inews.gazeta.pl>
    <K7Lrd.61314$ha.38890@news.chello.at>
    <0...@a...biaman.net> <copug0$8uo$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@a...biaman.net> <cos5a9$538$1@inews.gazeta.pl>
    <cosg1a$7e2$3@localhost.localdomain> <couoqm$3h8$1@inews.gazeta.pl>
    <cp195u$65i$3@localhost.localdomain> <cp45h5$6fu$1@inews.gazeta.pl>

    Przemek R. wrote:

    > który
    >
    > dlaczego lekkomyslny? mozesz rozwinac?

    Bo normalnie myślący człowiek potrafi przewidzieć skutki własnego działania.
    I jeśli mieszka w bloku i pracuje od świtu do zmroku, to nie kupuje psa
    myśliwskiego, którego energia roznosi, bo taki w bloku nie wytrzyma.

    > pies teskni to wyje, swiadczy to o tym ze jednak cos "czuje" do swojego
    > wlasciciela, gdyby sie nad nim znecano to nie mialoby miejsca.

    Pies jest zwierzęciem, nie zapominaj o tym. Jeśli wyje, to znaczy tylko, że
    jakieś jego potrzeby nie zostały zaspokojone.

    > instalując w
    >
    > nie, to jest skutek uboczny, a nie znecanie sie nad sasiadami.

    Co byś powiedział, jakby w mieszkaniu Twoich sąsiadów ktoś zainstalował
    alarm, który byłby źle zamontowany i wzbudzałby się z powodu przelatującej
    muchy? Wszak to tylko skutek uboczny.

    > psami.
    >
    > tak tak tak jasne, albo pieniaczy wyrzcuca. jakos sobie nie wyobrazam by
    > wyl dzien w dzien
    > przez caly dzien.

    Masz ograniczoną wyobraźnie;-)

    > być
    > potrzebują
    >
    > no to ja najwidoczniej jestem nienormalny. mozesz wypisac rasy psow ktore
    > potrzebuja towarzystwa 24 na dobe,
    > bo ja jakos tej wiedzy nie posiadam

    Mogę Ci wymienić rasy, które są spokojne, np. Buldog angielski, mops. Te
    mają predyspozycje do nie wycia. I wśród takich ras powinien szukać
    wielbiciel psów, jeśli musi mieć w bloku zwierzę. Ale, ale, Ty, obrońca
    psów pytasz mnie o to, jakim kryterium kierować się w wyborze psa??? Miałeś
    przecież 15, to powienieneś orientować się w temacie - ja za psami nie
    przepadam, wolę koty ( bo nie wyją, nie srają po trawnikach, i nie rzucają
    się na ludzi)

    > I jeśli się ktoś decyduje na drugą opcję, to nie jest do końca
    >
    > na jaka druga opcje?

    Na psa potrzebującego towarzystwa.

    > tak jasne, wrozka Teresa mu powiedziala.

    Nie, wystarczy w Związku kynologicznymn postudiować opisy ras, albo zapodać
    posta na pl.rec.zwierzaki

    > Nie wierze w to by dzien w dzien wyl przez cale dnie koniec o kropka.
    > jezeli by tak bylo wszyscy sasiedzi by sie burzyli, piszac skargi,
    > wzywajac
    > straz miejska itp.

    Wiara nie podlega dyskusjom. Skąd wiesz, czy nie piszą?

    --
    pozdrawiam
    Justyna