    From: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygrałem proces z byłym pracodawcą - odsetki ustawowe
    Date: Thu, 6 Dec 2007 11:43:19 +0100

    > Musisz jeszcze uzyskać klauzulę wykonalności.

    Rozumiem że dostanę pismo z sądu i mogę złożyć wniosek o nadanie klauzuli
    wykonalności? A może to już będzie automatycznie po uprawomocnieniu? Acha,
    jest jeszcze jedno - nie bedzie odwołań bo firma uznała wszystkie moje
    roszczenia. Poinformowano mnie w sądzie że mogę od razu taki wniosek złożyć,
    ale jak pisałem wcześniej nie śpieszy mi się z odebraniem tych pieniędzy z
    uwagi na odsetki ustawowe, które są w wyroku liczone od czerwca. Nie ukrywam
    że chciałbym to wszystko maksymalnie przeciągnąć. Pośrednio jest to duża
    korporacja (GPW), więc nie jest to dla nich jakiś wydatek szczególnie
    dotkliwy.
    Wit(old)