    From: "wsm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wygasneicie praw autorskich
    Date: Tue, 4 Oct 2005 07:18:17 +0200

    Użytkownik "Ostry" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dhsagq$r9k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dzieki za szybka odpowiedz,
    > ale czy wystarczy autor ksiazki,
    > czy wydawnictwo ktore wydalo wersje polska + data wydania (z ktorej
    > korzystam) ?
    > Jak bardzo dokladny opis musi to byc, aby nie naruszal prawa?
    [...]
    Cóż szkodzi wszystko zamieścić - i autora obrazka i wydawnictwo i rok
    wydania - będzie to także dodatkowy "smaczek".
    Konsultowałem kiedyś z ZAiKS-em podobną sytuację przy wykonywaniu nakładu
    reprintu widokówek przedwojennych (rysunkowych) ze zbiorów muzealnych -
    ustalono, że ma być zamieszczone nazwisko autora rysunku, rok pierwotnego
    wydania oraz źródło pochodzenia oryginału - czyli zbiory tegoż muzeum. Na
    widokówkach nazwy wydawcy w tamtych latach nie zamieszczano.
    WSm