  • Data: 2006-01-06 10:34:30
    Temat: Re: Wydanie zatrzymanych rzeczy
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    ath wrote:

    > ROTFL, człowieku o czym Ty mówisz??
    > Od kiedy cennik jest podstawą prawną. Ta grupa to pl.soc.prawo. PRAWO.
    > Jeśli wchodzisz w legalny sposób w posiadanie legalnego egzemplarza
    > programu
    > to z punktu widzenia prawnego jesteś czysty. Czy go kupisz za 10000
    > czy za złotówkę.

    No to może licencja? W licencji jest dokładnie wytłumaczone co jest legalnym
    programem i jak jego właściciel ustala korzystanie i odpłatność. Prawo
    natomiast nakazuje respektować zasady nałożone przez właściciela programu w
    licencji, którą użytkownik zobowiązał się akceptować kupując.
    Zakup nośnika nie jest legalnym sposobem wejścia w posiadanie programu,
    ponieważ jest to wyłącznie sposób na wejście w posiadanie nośnika.
    Posiadaczem MS Office jest Microsoft. Osoba, która kupiła pełną wersję za
    1700 zł nie jest posiadaczem programu, ale posiada licencję na jego
    używanie.
    Nie wiedziałem, że muszę pisać o rzeczach oczywistych.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/