  • 1. Data: 2002-11-20 09:16:13
    Temat: Wycinanie drzew
    Od: "Olo" <o...@i...pl>

    Witam,
    Czy zgodnie z prawem mogę bez ograniczeń usówać drzewa owocowe z mojej
    działki?

    Pozdrawiam
    Olo

  • 2. Data: 2002-11-20 22:05:32
    Temat: Re: Wycinanie drzew
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    > Czy zgodnie z prawem mogę bez ograniczeń usówać drzewa owocowe z mojej
    > działki?
    >
    > Pozdrawiam
    > Olo

    Witam
    Mam podobne pytanie:

    Poniewaz posiadam na dzialce dwa hektery ziemi tragicznego gatunku, to czy
    moge posadzic na nich jakies drzewa (raczej iglaste - sosny), w celu
    wykorzystania ich jako opal za 10 - 15 lat???
    Czy trzeba by gdzies zglosci ze drzewa sa hodowane na opal?

    Pozdrawiam

    JaREK

  • 3. Data: 2002-11-20 22:33:44
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    Witam,

    Owocowe - tak, wszelkie inne - nie (tzn. nie bez ograniczen)

    > Poniewaz posiadam na dzialce dwa hektery ziemi tragicznego gatunku, to czy
    > moge posadzic na nich jakies drzewa (raczej iglaste - sosny), w celu
    tak

    > wykorzystania ich jako opal za 10 - 15 lat???
    jak wyzej. Chec wyciecia zglasza sie do urzedu miasta (gminy?) i placi...

    > Czy trzeba by gdzies zglosci ze drzewa sa hodowane na opal?
    to by bylo dobre wyjscie ale nie wiem czy mozliwe :(

    pzdr
    aska

  • 4. Data: 2002-11-21 04:56:33
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Nov 2002, Joanna Bałuszek wrote:
    [...komuś...]
    [...]
> [...]
    >+ > wykorzystania ich jako opal za 10 - 15 lat???
    >+ jak wyzej. Chec wyciecia zglasza sie do urzedu miasta (gminy?) i placi...

    No tak, tylko pytający pewnikiem nie miał na myśli zamiaru
    zapłacenia za opał który sobie sam wyhodował ;) i to zdaje
    się całiem sporo.
    Niestety...mamy "zakaz sadzenia drzew nieowocowych" :( osiągnięty
    drogą administracyjną: jak ktoś posadzi to sam sobie winien.

    >+ > Czy trzeba by gdzies zglosci ze drzewa sa hodowane na opal?
    >+ to by bylo dobre wyjscie ale nie wiem czy mozliwe :(

    Jakby kto słyszał niech da znać ! (wątpię)

    Pozdrowienia, Gotfryd