    From: "Jan Galazka" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspólnot mieszkaniowa
    Date: Thu, 1 Apr 2004 09:55:08 +0200

    > Mam pytanie odnosnie wspolnoty mieszkaniowej, a mianowicie. Moj blok
    posiada
    > wspolnote mieszkaniowa i mieszkancy zaproponowali mi zebym byl
    > przedstawicilem wspolnoty ze strony mieszkancow bloku. Jak taka funkcja
    > wyglada i czy ma sie z tego jakies profity (kasa).
    Jak rozumiem, jestes rowniez czlonkiem tej wspolnoty, wiec moze po prostu
    niech wybiora Ciebie do zarzadu i juz. Nie bedziesz wtedy zadnym tam
    pelnomocnikiem. A kasa? Cos mi sie zdaje, ze co do zasady pelnienie takich
    funkcji jest bezplatne. Pamietaj, ze Twoje wynagrodzenie byloby wyplacane z
    wplat wszystkich czlonkow wspolnoty. Oznaczaloby to pewnie wzrost czynszu,
    nawet minimalne. Wiec nie wiem, czy oni sie na to zgodza...
    JG