    From: Sc0rpi0 <s...@f...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Re: Wsadzenie komuś do kieszeni psiej kupy
    Date: Sat, 15 Dec 2007 22:30:50 +0100

    zbyszek:

    > Czy ja też mogę zrobić kupę i zostawić na trawniku?,
    > skoro komuś przeszkadza niech sobie posprząta :)

    No, jak jesteś pijaczkiem spod budki i cię przyciśnie
    to może ci się zdarzyć ;P. W końcu rozumiemy, że zdarzają
    się ludzie z umysłami na poziomie czworonoga. Pewnie
    jednak poleży i zintegruje się ze środowiskiem po jakimś
    czasie. No chyba, że akurat będzie przechodził zwolennik
    sprzątania po psach, pomyśli, że to duży pies był i ochoczo
    oczyści otoczenie :).

    --
    Sc0rpi0 - [...] jakiś dziwak rzucał im pocięte kawałki drutu. Powiedziałem,
    że [...] nie jadają tego. -Nie zależy mi na tym, by go jadły - odparł, [...]