    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wróżbici, tarociści i inni oświeceni
    Date: Sat, 02 Aug 2008 23:40:07 +0200

    axl pisze:
    > Witam,
    > niech mi ktoś obyty w temacie wytłumaczy jak legalnie mogą funkcjonować w
    > Polsce oszuści zwani wrożbitami, tarocistami i innymi tego pokroju
    > cwaniakami. Mam świadomość, że wiele z tych osób (jak nie większość) ma
    > spore problemy psychiczne i sami zaczynają wierzyć w te bzdury, które im
    > przychodzą do głowy... ups nie tak - "która im zostaję przekazywane" ;)
    >
    > Da się to jakoś zwalczać? Przykładowo, gdy ktoś zamówi "usługę" postawienia
    > tarota przez internet i otrzyma informację, które bardzo negatywnie wpłyną
> [...]

    Po co plewić? Usługi wróżbitów są bardzo korzystne dla społeczeństwa
    i gospodarki. Dzięki nim niektórzy ludzie łatwiej i szybciej podejmują
    decyzję. Zwykle jest tak, że jeśli dany wybór nie jest wyraźnie lepszy,
    to szybkie podjęcie decyzji na chybił-trafił jest korzystne, bo nie
    tracimy czasu nad zastanawianiem się nad równoważnymi alternatywami. Bo
    w sumie nie da się łatwo określić, czy lepiej wyjść za tego bruneta,
    albo czy zmienić pracę. Wróżbici i tarociści robią kawał dobrej roboty.

    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz