  • Data: 2007-12-30 14:21:48
    Temat: Re: Wrona: Domagają się spłaty długu
    Od: "MT" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

    Olej Wrone oni skupuja tylko przedawnione dlugi !

    Moja lepsza polowa dostala wlasnie z "EOS" Decyzje o podjeciu dzialan
    detektywistycznych !
    Podpisana przez detektywa Michala R. nr licencji 0001229 ( nie wiem czy
    moge takie poufne dane udostepniach na forum publicznym tak powaznej osoby
    jaka jest pan detektyw )
    W kazdym badz razie z pisma wynika ze podjeta zostala decyzja o wszzceciu
    dzialan detektywistycznych zmierzajacych do skutecznego postepowania
    sadowego.

    Pewnie Pan detektyw konczyl szkole specjalna dla opoznionych w rozwoju skoro
    musi podejmowac specajlne dzialania zeby zlozyc prosty wniosek do sadu o
    zaplate !