    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wq...jace progi zwalniajce
    Date: Sat, 31 Aug 2002 22:47:22 +0200

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:vd80nu0fp1odiv24t9q3n627jn2s0e7rji@4ax.com...

    > Na wniosek mieszkancow. Wystarczy kilka podpisow i cale osiedle
    > cierpi. Zazwyczaj 3,4 rodzinki bez samochodu moga sterroryzowac
    > reszte. Nie musi byc nigdy zadnego potracenia czy stluczki, po
    > prostu napisza, iz dzieci chodza tedy do szkoly i jest podstawa.

    Hmm... domyslam sie, ze w druga strone to nie dziala ?

    > (..)
    > Tak swoja droga to w Polsce powinni progi zakazac.
    > Polscy urzednicy to istni szalency. To samo ustawodawcy.

    To dziala chyba tak - daj glupcowi troszke wadzy, to zaraz bedzie chcial sie
    koniecznie jakos wykazac.

    > Wez kwestie alkoholu. W Francji, Portugalii mozesz kulturalnie
    > wypic 2 lampki wina i jechac do domu. Do 0.8 promila jestes czysty.
    > W Polsce powyzej 0.2 masz koniec jazdy, powyzej 0.5 jestes
    > powaznym przestepca.

    Ale za to policja moze sie chwalic ile to zatrzymala "pijanych" kierowców, a
    media maja co podawac w Wiadomosciach :-)

    > Podobnie z nowymi superszczelnymi oknami. Ludzie montuja to
    > w kamienicach i cale rodziny koncza zaczadzone po pierwszym
    > rozpaleniu w piecu na noc, jesienia.
    > Tak samo jest z progami. Zero myslenia.

    Myslenie nie jest zbyt rozpowszechniona cecha, przeciez u nas zawsze sie z
    czyms przegina. Nie wiem czy to jakies kompleksy, czy co.
    Ostatnio widze, ze pojawila sie jakas moda na stawianie ograniczen predkosci
    do 40 i to czesto na pieknych pustych odcinkach - komus chyba zupelnie juz
    odbija.
    Pewnie co poniektórzy awangardzisci beda wkrótce dawac 30 :-(

    > No bo kolki rozporowe sa pod asfaltem i ciezko to wyrwac.
    > Gdyby byly chociaz metalowe... Ale to guma z recyklingu,
    > po co komu?

    Mogliby tak bezinteresownie, dla samej radosci :-)

    Pix