    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wpis do ksiegi wieczystej hipoteki 550 tys.
    Date: Wed, 8 Dec 2010 09:31:25 +0100

    > - nasz deweloper - PANA TERMIN
    > - PANA DEWELOPER - termin nasz + termin pana + termin notariusza
    >
    > I po co panie wacku ganiać tak po mieście ?

    ja załatwiam spraw notarialnych z 10 w roku, mam ustawionego notariusza, nie
    zgadzam sie nigdy na czyjegos notariusza (akurat zazwyczaj to ja płace za
    jego usługi). Proste terminy, niska cena, przelew na płatność, zawsze
    wszystko gotowe, przygotowane, bez zbędnych pytań. Wzory już zaakceptowanych
    umów i innych dokumentów już u noatariusza czekają. Wpadam, notariusz
    odczytuje, podpisuje, łącznie 20 minut i po temacie.

    Jeżeli deweloper ma ich rocznie kilkadziesiąt albo kilkaset to dopiero ulga
    dla niego. Kwestia liczenia części ułamkowych, nieaktualności wpisów KW po
    innych transakcjach to jest koszmar.

    Nie przeceniałbym też kwestii opłat (choć kupując od dewelopera jest faktura
    i nie ma dodatkowych opłąt PCC). Często ludzie mylą taksę z innymi opłatami
    (wpisy do KW, odpisy, PCC)

    Icek