    From: "motherboard" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko i studia?
    Date: Fri, 11 Oct 2002 15:04:51 +0200

    Użytkownik "Proximm" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4iobquk9jdn525qicfg212di77sd8r3fnq@4ax.com...
    > Dnia Thu, 10 Oct 2002 20:40:07 +0200, "motherboard"
    > <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > [ciach]
    >
    > gdzie moge znalezc te przepisy?

    jak widze ktos podal ci linak do ustawy o poborze.
    troche wiecej mozesz znalezc pod https://hyperreal.info/pku - choc strona
    nie byla od pewnego czasu wcale aktualizowana.
    ale chcialem ci jeszcze uswiadomic, ze to nie ty masz obowiazek znac
    przepisy (choc dobrze 4u jesli tak jest), ale to wku ma obowiazek znac te
    przepisy i dzialac w zgodzie z nimi i na zyczenie "petenta" ma obowiazek
    wskazac podstawe prawna swych dzialan.
    to krotka porada jak nawet nie znajac przepisow mozna sobie dobrze radzic z
    nieukami za biurkami nie tylko w wku.