    From: tan <t...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko (OT?)
    Date: Tue, 07 Jan 2003 14:41:06 +0100

    Michał Bajtała wrote:
    > Witajcie grupowicze!
    >
    > Jak juz widac po temacie chcialem Was zapytac o zasadnicza sluzbe wojskowa -
    > mam wielka nadzieje ze ktos mi odpowie? :)
    >
    > W pazdzierniku ubieglego roku rozpoczalem studia na kierunku technicznym -
    > troche wbrew swoim wczesniejszym planom, teraz gdy zbliza sie sesja juz
    > wiem, ze nie zalicze tego roku ( a nawet nie chce tego robic ).
    > Od przyszlego roku akademickiego zamierzam podjac nauke na kierunku
    > artystycznym.
    [...]
    Wojsko az tak szybko Cie nie wezmie. Nie maja za duzo
    pieniedzy.
    Ale widac ze jestes umyslem artystycznym, a nie
    technicznym/prawniczym/ekonomicznym... ;) (bez obrazy;))
    Jesli boisz sie wojska to pokombinuj:
    - odciagaj wszystkie zaliczenia jak najdluzej
    - bierz "warunki"
    - rozmawiaj z dziekanem o przedluzeniu sesji
    - wymysl cos jeszcze;)
    Z doswiadczenia wiem (tez bylem studentem), ze taka sesja
    moze sie przeciagnac az do maja zanim skresla Cie z listy
    studentow.
    Pewnie w czerwcu/lipcu bedziesz mial egzaminy wstepne i
    juz w sierpni bedziesz mogl pokazac w WKU papierek z nowej
    uczelni o przyjeciu na studia. Jest bardzo male
    prawdopodobienstwo, ze "zgarna Cie" pzez te 2-3 miesiace.
    Nawet jesli przysla Ci list polecony to po prostu nie
    odbieraj.
    Powodzenia. I nie denerwuj sie. Wszystko bedzie dobrze:)

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl