    From: "Grubas" <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek o ukaranie
    Date: Wed, 8 Jun 2005 23:56:19 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@ruczaj-nat.lama.net.pl

    > Z mojej strony ... dzis bylem swiadkiem jak kierownik wozu dostawczego
    > porysowal Poloneza. Zatrzymalem go i powiedzialem mu co zrobil, a gosc i
    > tak sobie w koncu pojechał. Wlasciciela Poloneza nie udalo mi sie
    > znalezc, wiec zostawilem kartke na szybie. Do tej pory nie zadzwonil,
    > ale bede k*** uczciwy i pojde jutro na komisariat.
    >
    > Natomiast ty, jesli naprawde jestes niewinny, w co niestety powątpiewam,
    > to trzymaj sie swoich zeznan.

    Zdziwiło mnie trochę Twoje powątpiewanie.
    Ja generalnie ufam ludziom i patrząc na człowieka z
    problemem nie zastanawiam się w pierwszym odruchu,
    czy przypadkiem nie łże jak pies.
    Swoją drogą nie dziwie się kierowcy
    Poloneza, że nie zadzwonił - stosując Twoje
    credo życiowe zapewne wziął autora karteczki za
    jakiegoś naciągacza.

    Wracając do mojego zdarzenia, to z moralnego
    i ekonomicznego punktu widzenia lepiej
    byłoby pozostać na miejscu zdarzenia
    i tak bym zrobił, będąc rzeczywiście sprawcą.
    No, chyba, że w grę wchodzi podwójna osobowość
    jak Dr Jackal & Mr Hide :) ale nic mi o tym nie wiadomo.

    Dzięki za pozostałe rady.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek