  • Data: 2012-01-28 18:02:39
    Temat: Re: Właściciel współwłaściciel a zniżki w ubezpieczeniu OC
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 28 Jan 2012 12:19:39 +0100, maruda <m...@n...com> wrote:

    >Aby nazwisko obdarowanego współwłaściciela mogło się znaleźć na DR, to
    >WydzKom żąda, abyś pokazał umowę z pieczątką z US.
    Dziwny WydzKom. U mnie tj. m.Szczecin nie żądał. 2 przypadki w roznych
    latach (2011 i chyba 2008). A jak w (chyba) 2008 pobieglem z umowa do
    US to mi mily pan powiedzial ze WydzKom ma sie nie interesowac bo od
    podatkow jest US i zadnej pieczatki mi nie dal :) W 2011 juz nigdzie
    nie bieglem. WydzKom przyjmuje dokumenty zgodnie z procedura w ktorej
    nie ma mowy o pieczatkach US na umowach darowizny.

    WAM