eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłaściciel mieszkania a jego adres zameldowania-faktury na sprzęt... › Re: Właściciel mieszkania a jego adres zameldowania-faktury na sprzęt...
    From: "Arapaho" <a...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Właściciel mieszkania a jego adres zameldowania-faktury na sprzęt...
    Date: Mon, 25 Jun 2007 14:13:48 +0200

    > Dzięki.Rozumię,że w razie wizyty komornika w miejscu zamieszkania,czy
    > przebywania synowej ten nie ma prawa zająć niczego co stanowi moją
    > własnośc
    > podpartą fakturą z adresem mojego zameldowania w innym miejscu.Tylko co z
    > ew.odpowiedzią na pytanie ,dlaczego ten sprzęt jest w tym a nie w tamtym
    > mieszkaniu?

    Niestety nie. Komornik wykonuje nakaz sądowy - czyli decyzję sądu. Nie
    rozpatruje na miejscu - bo nie jest do tego upoważniony, czy dany sprzęt
    należy do tego czy tamtego. Zajmuje wszystko co znajduje się pod adresem
    wskazanym w nakazie. Jeżeli będziesz chciał udowodnić, że dane przedmioty
    należą do Ciebie, będziesz musiał pisać odwołanie do sądu, przedstawiając
    odpowiednie faktury dzięki którym udowodnisz, że towar należy do Ciebie.
    Wtedy sąd podejmie decyzję o wyłączeniu spod zajęcia komorniczego danych
    przedmiotów.

    Wniosek taki, że nie ważne na jaki adres będziesz brał faktury. Grunt, aby
    były wystawione na Ciebie.

    Pozdro,
    Arapaho